Přijměte pozvání na praktickou přednášku, která vám pomůže zvládnout administrativní výzvy zubní praxe s přehledem a v souladu s legislativou! Zaměříme se na klíčové aspekty práce se zdravotnickými prostředky – od jejich nákupu a vedení dokumentace až po používání, servis a ekologickou likvidaci. Získáte ucelený přehled o požadavcích české legislativy, včetně Vyhlášky 306/2012 Sb. a Zákona 375/2022 Sb. Přednáška je určena jak pro začínající lékaře, tak pro zaběhlé praxe, které chtějí efektivně vést agendu a být připraveni na kontrolu SÚKL. Nechte se inspirovat a vybavte svou praxi znalostmi, které usnadní váš každodenní provoz – a to vše z pohodlí Vašeho domova či ordinace formou webináře!
Přednáška je na míru ušita zubním lékařům, dentálním hygienistkám a spolupracujícím osobám, které se v ordinaci starají a odpovídají o veškerou dokumentaci.
Omlouváme se, na toto školení již není možné se přihlásit.
Náplň přednášky:
Přednáška je zaměřena na aktuality v oblasti legislativních povinností v ordinaci stomatologů z pohledu zákona o zdravotnických prostředcích, požadavků kladených na provoz zařízení z pohledu hygieny protiepidemické, hygieny práce a BOZP.
Budeme se věnovat nejčastějším pochybením v ordinacích stomatologů a jejich nápravám, ukážeme si vzorové evidenční listy tak, abyste splnili legislativní požadavky, vysvětlíme si nejasnosti, které Vás trápí při denní práci. Zodpovíme Vaše dotazy a ukážeme si cestu, jak s lehkostí zvládnout náročnou administrativu.
Neopomeneme také sterilizaci, dezinfekci, odpady, zdravotnické prostředky, jejich podmínky použití, skladování a evidence.
Zákon o zdravotnických prostředcích klade požadavky jak na lékaře, tak na laboranty. Povíme si něco i o zdravotnických prostředcích pro laboratoře, protože i tady jsou povinnosti, které se musí plnit.
Veškeré prezentované informace zahrnou novinky a aktualizace pro rok 2025
Diskutovaná témata:
• Vyhláška 306/2012 Sb.
• Zákon 375/2022 Sb.
• Co máte vědět o zacházení se zdravotnickými prostředky od jejich nákupu, přes vedení dokumentace,
po jejich používání, včetně servisu a jejich likvidaci
• Vedení agendy ZP u začínajících i u zaběhlých ordinací
• Připravujete se na kontrolu dozorových orgánů - SÚKL
Program:
13:55 – 14:00 Přihlášení k webináři
14:00 – 16:30 První část přednášky
16:30 - 16:45 Přestávka
16:45 - 19:00 Druhá část přednášky
19:00 – Dotazy a závěr
Přednášející:
Mgr. Jitka Vnoučková, odborná konzultantka, Dokumenty Ordinace s.r.o.
Celý svůj profesní život se věnuje práci ve zdravotnictví. Působila na různých pracovních pozicích - jako zdravotník, pedagog i školitelka.
V současné době se se svými kolegy aktivně věnuje QMS ve zdravotnických zařízeních a také lektorské činnosti. Snaží se o to, aby se ty správné informace dostávaly ke správným lidem a aby personál zdravotnických zařízení s co možná největší lehkostí zvládal i náročné administrativní záležitosti, které jsou v jejich práci nutností.
Ing. Bc. Dagmar Tothová
Vedoucí oddělení zdravotnické techniky, Nemocnice Agel
V roce 2009 ukončila studium na 3. LF UK v oboru Veřejné zdravotnictví a v roce 2013 na VUT v Praze, program Biomedicínská a klinická technika v oboru Systémová integrace procesů ve zdravotnictví. Celý svůj profesní život se pohybuje v oblasti ochrany veřejného zdraví. Nejprve pracovala 25 let pro KHS Moravskoslezského kraje se sídlem v Ostravě, poté 4 roky pro SÚKL a aktuálně působí ve společnosti nemocnice Agel jako vedoucí oddělení zdravotnické techniky. Je registrovanou asistentkou ochrany veřejného zdraví a od roku 2015 také členkou České společnosti pro zdravotnickou techniku.
Kdy a kde
on-line formou webináře ve Vašem počítači, telefonu nebo tabletu
středa 11. června 2025
14:00 - 19:00 hod.
POZOR ZMĚNA TERMÍNU - WEBINÁŘ SE USKUTEČNÍ 11. ČERVNA 2025
Ceny
Lékař, hygienistka, asistentka či spolupracující osoba:
1 990 Kč (VIP 1 699 Kč*)
nebo 80 € (VIP 68 €*)
Jste student nebo absolvent s maximálně roční praxí? Zúčastněte se kurzu za zvýhodněnou cenu s 25% slevou z běžné ceny kurzu.
Cena pro studenty a absolventy: 1 499 Kč (60 €)
* k přihlášce je nutné přiložit kopii indexu nebo diplomu.
Dovolujeme si upozornit, že ceny v EUR se mohou mírně lišit s ohledem na aktuální kurz CZK - EUR.
Cena zahrnuje:
Účast na přednášce a chutné občerstvení.
Dovolujeme si Vás upozornit, že tento kurz NENÍ ohodnocen kredity od ČSK v rámci celoživotního vzdělávání. Na toto téma (legislativní gramotnost) ČSK kredity neuděluje. Děkujeme za Vaše pochopení.
Omlouváme se, na toto školení již není možné se přihlásit.
Údaje pro platbu
Úhradu účastnického poplatku proveďte převodem na číslo účtu: 1040230016/2700 - fakturu po přihlášení obdržíte mailem. V případě platby v € použijte účet: IBAN CZ54 2700 0000 0010 4023 0024.
Daňový doklad obdržíte na Váš email.
Přihlásit se můžete pomocí přihlašovacího formuláře níže.
Přihláška je potvrzená a zaevidovaná až po uhrazení účastnického poplatku na účet.
* Nárok na VIP slevu 15% zjistíte z Vašich faktur. Tato sleva, stejně jako sleva na studenta (25%) bude automaticky zohledněna ve faktuře, kterou obdržíte na Váš email po přihlášení. V případě nejasností můžete kontaktovat paní Pavlu Raschmannovou na emailu vzdelavani@hufa.cz.
POZOR ZMĚNA TERMÍNU - WEBINÁŘ SE USKUTEČNÍ 11. ČERVNA 2025